Sunday 2 December 2012

PAU2012@PERMERHATI VETERAN DARI PERAK MENINGGAL DUNIA DI PWTC..??



Jumaat 30hb NOV 2012 Jam 6.30 petang aku sampai di sekitar jalan Syed Putera berhadapan Hotel Pan Pasific..Dari jauh aku dah nampak orang ramai mengelilingi sesuatu, yg aku tertanya-tanya di dalam hati "Ape sal orang dan anggota polis ramai ni?"...Aku dah agak mesti ada sesuatu yg aku boleh jadikan berita.
Sah bila aku dekati, aku ternampak sekujur tubuh lelaki tua yg tak bernyawa sedang terbaring..
        Aku terus keluarkan camera kesayangan untuk mendapatkan beberapa keping gambar...Tujuan aku mengambil gambar ni kerana, mungkin suatu hari nanti keluarga si mati tertanya-tanya bagaimana dan dimana peristiwa ini berlaku..Sekurang-kurangnya gambar aku boleh menjadi kenang-kenangan kepada keluarga arwah ini...
       Permerhati veteran ini berasal dari Perak, ini maklumat yg aku dapat dari aku bertanya kepada seorang wartawan..Didapati arwah terjatuh ketika ingin melangkah keatas divider tempat menunggu teksi lalu terjatuh..Didapati ada beberapa kesan darah dilantai yang keluar dari bahagian kepala...
Sebelum ko orang layan gambar-gambar yg menyanyat hati ni, eloklah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah...













































































FOTO BY : AMRAYY

No comments: