Saturday 13 April 2013

MALANG NASIB GUA..!!?


Hari ni nasib tak menyebelahkan aku, dan tak siapa nak ambil tahu semestipun yang bertepuk tangan di luar semakin ramai..Siang tadi selesai mengedit blog, komputer aku tiba2 HITAM skrinnye..Mane tak meggelupur aku..Macam2 member aku mintak tolong last aku teringat kawan aku Brasco yang agak mahir dgn selok belok Komputer ni..''Bro,apa nak bikin ni gua punya labtop dah rosak ni?'' tanya aku dgn Brasco.. Kawan aku ni bagi tau dgn aku ada dua sebab je jadi macam ni..Salah satu sebab REM atau Kipas dah rosak.. Nasib baiklah tekaan kawan aku ni benar..
  
Aku bergegas dgn anak sulung aku ke Plaza Low Yat mencari juru teknik Komputer. Cek punya cek benar, kipas punca komputer rosak. Nilah akibatnya Rander Video terlalu lama sampai komputer yg belum sampai 1 tahun KONG..Ni siapa nak jawab?? Buat pengetahuan semua, takde siapa yang nak jawab..hahahaha..Sendiri tanggung la.. Ada lah mamat tu cakap dgn aku kalau komputer ko rosah kerana buat kerja nanti boleh klim..Hampeh tu semua...Cakap boleh la.. Lu Pikir La Bro, janji org politik..

Kat bawah ni adalah sempat aku ambil gambar sikit..Lu layan lah mana yang berkenan..

Sesampainye aku di Plaza Low Yat
Ni kipas komputer aku yang dah Kong. Harga siap pasang rm100. tengah2 bulan macam ni rm100 tu besar bro..
Ni komputer aku dah siap
Anak aku sempat makan roti nan restoren kat bawah
 Settle jer aku terus lepak kat 7-11 di Masjid India dgn Brasco
 Brasco dgn anak aku
 Brasco sempat mendendangkan sebuah lagu Blus dgn gitarnye..hehehehe
Brasco, terima kasih atas nasihat tadi..!!
Akhirnya labtop aku pulang semula ke tempat asalnye.. begutulah 1 hari dalam hidup aku hari ni..


Amrayy

No comments:

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!