Friday 20 December 2013

KURANGNYA PROMOSI KEATAS ATLIT BANGSA MELAYU.!!! PEMENANG PINGAT EMAS SUKAN SEA MYANMAR 2013 @NajibRazak @Khairykj

Siapa Mohd Nazren ni.??
 Ooo.. Budak melayu.!! 
 Umur berape??
 15 tahun..!! 
Sukan apa??
 Sukan acara terjun 10m platform.!!!
 Tak minatlah.!! 
lain la bola sepak kerr.!!
Datuk Nicol Ann David sukan squash ker..!!
 ok lahh..!!

Beginilah respon yang aku dapat bila bertanya pada orang-orang keliling aku.!! 
Nazreen, tak apa dia orang tak ambil tahu tentang kita ni tak apa, Nanti Pak Tam publish kat blog Pak Tam!
     
 Aku cuba google dalam laman-laman web portal dan blog berita sukan tentang Nazree, satupun tiada... Tak putus asa aku cuba google images, cuma 1 dan 2 keping gambar sahaja yg ada. Gambar-gambar Mohd Nazreen ni pun aku dapat dari Facebook rakan-rakan berbangsa cina Nazreen..Kesiaannn aku tengoknya.!!

Aku agak kecewa media yang sepatutnya memainkan peranan penting malahan kurang melakukan tugas mempublish sukan ini. Setahu aku peruntukan yang dikeluarakan oleh kerajaan tinggi bagi media menjalankan tugas mencari berita sukan untuk diketengahkan kepada masyarakat..

Bagi aku sukan ini boleh menjadi platfom untuk anak-anak melayu mencipta nama dan mengharumkan nama negara.. So, Menteri belia  dan sukan YB Khairy Jamaluddin Aku harap tahu menjalankan peranannya untuk menegur media-media seperti Portal, laman-laman media sosial yg berbayar dan apa sahaja media bagi menjalankan tugas mereka dengan lebih iklas..!!!

heehehhehehhe...Jangan marah ekkk.!!!

Photo-photo Mohd Nazreen







Nazreen bersama teman-teman seperjuangan
Ketika menyertai kejohanan Sukan Malaysia di Pahang


Bersama seniornya yang turut memenangi pingat perak di sukan SEA Myanmar 2013










Atlit termuda Malaysia sewaktu dia berusia 11 tahun. Ketika ini beliau bersama atlit-atlit antarabangsa di Australia












Photo 2 tahun yang lalu, semasa di kampung berhari raya.
Gambar aku ambil dari Facebook adik kepada Nazreen, masa tu takde duit nak beli camera dan tak terlibatpun dalam 
                                                                                                media sosial ni.!!



Tahniah Nazreen.!!! Pak Tam bangga sekali diatas pencapaian Nazreen.!!
Teruskan perjuangan mengharumkan nama negara.

AMRAYY


1 comment:

Unknown said...

yaaaa..betul bro...setuju sangat dengan pendapat anda...saya ni jenis suka benda baru....suka info2 baru....saya tertarik dengan story kejayaan nazreen ....pada mula nk beli tengok sahabat saya Khairulnizam acara laser tengok2 adastory nazreen...sya cari dlm google mmg ada satu dua ja info dia....tq bro sebab bagi info2 tentang nazreen...kirim salam dia ....

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!