Saturday 27 April 2013

KEMANA PENDUDUK PUTRAJAYA MALAM INI?? KE PRESINT 9 ATAU PRESINT 19???

 SIAPA NAK COMMENT SILAKAN..!!
LU PIKIR LA BRO..!!
HAHAHAHAHAHA
Harakahdaily,
27 Apr 2013

PUTRAJAYA: Ke mana penduduk Putrajaya malam ini? Ke Presint 9 bersama Tun Dr Mahathir atau ke Presint 19 bersama Ustaz Azhar Idrus?

Inilah menjadi dilema penduduk Putrajaya hari ini berikutan kedua-dua program besar yang dianjurkan serentak itu.

Di Presint 9, Mahathir akan datang untuk Ceramah Perdana Pertahankan Putrajaya selepas puluhan ribu menyertai ceramah Tuan Guru Datuk Nik Aziz Nik Mat di Presint 3 malam tadi.

Tindakan ini dilihat oleh banyak pihak sebagai 'panggilan kecemasan' oleh War Room BN bagi menyelamatkan kerusi Putrajaya yang sedang karam.

Padahal sebelum ini Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyidin Yassin telah datang dan menegaskan calon PAS Putrajaya, Datuk Husam Musa akan hilang wang deposit dalam pilihan raya kali ini.

Sebelum ini, Datuk Seri Tengku Adnan Mansor, calon BN Putrajaya dengan bongkaknya berkata, Husam akan hilang wang pertaruhan dalam pilihan raya ini.

Calon akan hilang wang deposit sekiranya gagal memperoleh 1/8 atau 12.5% undi daripada jumlah keseluruhan pengundi yang keluar mengundi pada hari pengundian di kawasan tersebut.

Di Presint 19 pula, Ustaz Azhar akan bersama dengan ustaz Nazmi Karim, Dr Kamaruzaman Yusof akan memberikan kuliah mereka.

Turut serta adalah Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim dan Pengerusi Kumpulan Perangsang Selangor, YM Raja Idris.
AMRAYY

1 comment:

Anonymous said...

P9 ada lebihkurang 2000 org. Ramai bebudak tak cukup umur pakai t shirt biru standard issue. TunM masih charismatic, tapi tak banyak fakta bernas, sekadar berlipur lara. Habis dia cakap, ramai balik, maybe 200-300 org.

Next ustaz Ruzhan Abdul Rahman of PENDITA. Memang berapi, tapi banyak menghuraikan laporan-laporan Utusan Malaysia yang belum tentu betul. Bersikap menambah-nambah cerita. Huraian mengikut selera umno.

Mood penonton memang panas, memangbtak akan berubah dlm masa terdekat.

Tapi kalau umno tidak kelemasan, masakan panggil tok det

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!