Sunday 9 March 2014

[VIDEO] LAGU CARI ILHAM.!! Bahagiamu Deritaku #amrayylensa

lagu ini aku tujukan kepada semua pengunjung blog AmrayyLensaAssault yang sentiasa setia mencari sesuatu yang berbeza dari blog-blog lain..Aku menulis mengikut pandangan aku dan ada juga artikel yang aku copy paste sebab menarik dari pandangan mata aku..Buat semua pembaca, AmrayyLensa juga ingin memohon maaf jika ada sesetengah artikal menyinggung perasaan pembaca..Siapalah AmrayyLensa, hanya budak jalanan yang cuba mengubah dunia mengikut kefahaman dari hati yang ikhlas..

AmrayyLensa tidak sekolah tinggi, namun sentiasa berusaha membuktikan yang sijil bukan penyebab seseorang itu tidak boleh berjaya, tapi usaha dan kemahuan setiap individu yang berniat hendak berubah demi masa depan keluarga dan anak-anak yang masih kecil..!!Kurangnya sifat mengasihani sesama individu membuatkan aku meneruskan langkah ini walaupun tiada dorongan dan bantuan dari orang yang aku sanjung hinggalah kepada sahabat yang bersama aku selama ini.

Sahabat hanya sahabat, tidak pernah lebih dari apa yang aku terfikir selama ini..Jatuh dan bangun aku kena lakukan sendiri.. doakan aku berjaya wahai semua yang pernah bersahabat dgn aku selama ini..
layan lah lagu ini, sebab aku sangat suka..!!



AMRAYY

No comments:

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!