Friday, 31 May 2013

Masjid India Siapa Yang Berkuasa??

Macam-macam hal bila gua berjalan di Masjid India. 
Kat sini gua sempat paparkan aktiviti masyarakat, 
yang menjalankan kehidupan harian.

Fakir miskin.?? Siapa yang seharusnya bertanggungjawab?? Sebelum PRU13 ramainya persatuan yang ambil tau golongan gelandangan ni, selepas PRU13 mana perginya NGO-NGO yang kaki menunjuk-nunjuk nak menolong kaum ni.??
Lu Pikir la bro..!!!
Peniaga yang tanpa lesen, kebanyakan warga asing. DBKL dan Imigresen buat apa.??
Kalau nak bentras, buat betul-betul bro.!! DBKL jangan buat syarat jer.!!
AMRAYY

4 comments:

Anonymous said...

Masyukkkkk!!! Tu yg tak buat apa2 tu!!! Masyukkkkk!!!

Hantu Pocong said...

selagi pimpinan dari kerajaan BN negara kita semakin terok,ni soal kedaulatan negara,selagi mereka2 ini tidak ditukar dgn pemerintahan yg baru bersih dari korupsi selagi tu keadaan tidak berubah,sya xkesah sape yg akan memerintah nnti,asal bukan dari parti BN,klau org asal(asli) yg pandai dan boleh memimpin saya akan sokong yg pntg xkorupsi.

Hantu Pocong said...

selagi pimpinan dari kerajaan BN negara kita semakin terok,ni soal kedaulatan negara,selagi mereka2 ini tidak ditukar dgn pemerintahan yg baru bersih dari korupsi selagi tu keadaan tidak berubah,sya xkesah sape yg akan memerintah nnti,asal bukan dari parti BN,klau org asal(asli) yg pandai dan boleh memimpin saya akan sokong yg pntg xkorupsi.

amrayy lensa said...

Hantu Pocong yang kita nak tegur penguatkuasa buka melalut sampai tempat lain.!! Aku rasa ko ni banyak stim bal kot.

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!