Saturday, 8 February 2014

PROGRAM KENDURI RAKYAT 1 MALAYSIA @NajibRazak #janjiditepati @TengkuAdnanReal

Lokasi : Taman Mirhaja Fasa 2 Cheras

Acara : Semperna Sambutan Hari Wilayah Persekutuan 2014

Tarikh : 8/2/2014 8:00 pagi














P/S: Tahniah kepada UMNO bahagian Cheras yang berjaya menganjurkan progaram yang mempu mengeratkan hubungan dengan masyarakat setempat. Tidak lupa juga kepada YAB Tengku Adnan Tengku Mansur yang sanggup turun kepadang bagi memeriahkan program ini. Bagi aku usaha yang dilakukan oleh kerajaan amat tinggi nilainya dari sudut perpaduan masyarakat sejagat.
AMRAYY

2 comments:

Anonymous said...

Habis lah duit rakyat.....

Nampak Melayu saja....

Kuala Lumpur ada macam macam bangsa tau.

amrayy lensa said...

Anonymous, lu ni buta hati memang dah sah dah tapi janganlah sampai buta mata. Cuba ko tengok gambar nombor 5 dari atas.!! Bangsa apa yang datang membuat persembahan tarian singa?? Aku tau kalau setakat pencacai PR yg cuba bermain dengan persepsi murah dgn aku tak payahlah..Aku boleh gelak besar je lah..Nampak sangat kebodohan yg terserlah dari puak yg ketagih nak berkuasa..

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!