Tuesday, 28 January 2014

[VIDEO] WAJAR KE TINDAKAN PEMANDU N. SURENDRAN BERSIKAP BIADAP.?? @Sir_Azri @anwaribrahim


Bagi aku sikap yang aku anggap macam biadap ini harus diberi pengajaran..Dari penelitian aku, walaupun parking yang Wan Azri masuk itu bukan hak beliau, seharusnya pemandu N. Surendran berbincang dengan Wan Azri dengan sopan. Seharusnya seseorang yang berkerja dengan peguam, tahu menggunakan budi bicara bila bertemu dengan masyarakat yang mungkin tidak sengaja melakukan kesilapan. Bukan bersikap terburu-buru mengambil tindakan macam samsing, seperti yang kita faham.

Apa-apa pun tindakan Wan Azri  membuat lapuran polis adalah wajar, bagi mengelakan kemungkinan yang kita tidak terduga dikemudian hari..lagi cerita klik sini jer

 Buat pemandu kepada N. Serendran, belajarlah menghormat orang lain jika diri anda ingin dihormati kelak, jangan ingat kita berkerja dengan seorang peguam, kita sesuka hati tunjuk besar kepala..
Apa-apa pun kita layan dulu video ini....


AMRAYY

2 comments:

Anonymous said...

Amik gambar kereta je pun x boleh..yg dia siap jaja video lucah x pe plk..lps tu x de telor plk nak mengaku...kihkih

amrayy lensa said...

Anonymous, buktikan saudara Wan Azri yg tuan punya blog baru boleh tuduh.!! Ko hakim ker? bukan kan? baik diam.!!

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!