Thursday 2 January 2014

[VIDEO] @khairykj @najibrazak @JakimOfficial @AgendaDaily JANGAN CABAR PEMUDA UMNO UNTUK MEMPERTAHANKAN KESUCIAN KALIMAH ALLAH


Biro Agama, Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia telah memulakan hari pertama tahun baru 2014 ini dengan membuat laporan Polis berhubung satu artikel mengenai kegunaan Kalimah Allah oleh sebuah gereja katolik di Selangor yang telah dikeluarkan dalam akhbar The Malaysian Insider baru-baru ini. Laporan polis yang dibuat di IPD Putrajaya itu merupakan reaksi lanjutan kepada kenyataan yang dibuat oleh paderi Father Lawrence Andrew, yang juga merupakan pengarang mingguan Katholik The Herald yang bertegas bahawa pihak Gereja Katholik di Selangor akan terus menggunakan kalimah Allah dalam perhimpunan mingguan yang menggunakanBahasa Melayu.


AMRAYY

3 comments:

Anonymous said...

Pemuda Umporno nak menahan kegunaan kalimah ALLAH tapi suruhan ALLAH tak pun dipertahankan.Malah tak dihiraukan pun.
Krnapa tak desak parti kamu laksana hukum Hudud?
Kenapa tak lawan kerajaan kamu haramkan judi,arak dan riba........?
Kamu semua lebih banyak diKareoke,pusat dangdut dan yang pemimpin diHard Rock atau Starbuck.
Jangan jadi munafik lah.

Unknown said...



 | Malaysia Negara Ke-8 Dalam Sektor Pelacuran  | Setiap tahun, kira-kira 3 juta melancong semata-mata kerana seks dan angka ini semakin meningkat dari semasa ke semasa.


Pada masa ini, terdapat lebih daripada 25 syarikat-syarikat pelancongan seks yang dianjurkan berpusat di Miami, New York, dan San Diego. Trend ini kelihatan tidak mungkin berubah bila-bila masa dalam masa terdekat.


Amrayy Lensa Assault said...

Bro lu cakap serupa anjing.!! Lu tanya apa lu bikin selama ini.??

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!