Monday, 6 January 2014

[VIDEO] ANWAR IBRAHIM PENGIKUT JESUIT.??? WOWOWOWW...GEMPAK LAGI GILA BRO.!!!

Anwar Ibrahim adalah pengikut JESUIT ... itu lah dakwaan Yuktes Vijay... Anwar Ibrahim hanya berlakun solat di masjid ketika bersama umat Islam yang lain
(bertakiyah ala ala Syiah) kerana itu yang digalakan dalam gerakan JESUIT ... ini adalah dakwaan serius oleh seorang kafir yang mengaku kenal rapat dengan Anwar..

Jika tak benar cepat-cepat lah ambil tindakan undang undang
SUMBER VIDEO: MINAQ JINGGO

Kalau benar kenyataan Yuktes Vijay, aku rasa Pak Nuar harus bertaubat.!! 
      jangan membohongi rakyat dan pencacai-pencacai yang dah banyak membuang masa dan      tenaga membantu lu Pak Nuar.!!! 
Aku ingat lepas ni, Pak Nuar keluarkan kenyataan "Saya tak pernah kenal pun Yuktes Vijay ni.. Siapa budak ni.??" itu ayat yang biasa kita dengar la kan..!!! macam kes video sex Datuk Skay yang menjadi saksi kes tersebut....kahkahkah...
Apa-apapun
  LU PIKIR LA BRO.!!

AMRAYY



3 comments:

Anonymous said...

Annuar is Jesuit ? He is worst than the Jesuit....he is the devil advocateur on earth...

Lets pray for safety to the the One Almighty Creator irrespective of moslems christians, jews and others against the WRATH of this Mini Devil....

Amin..

Anonymous said...

Ini lh padah ny bila ada org Fasiq dn bukan Islam dtg memfitnah,terus percaya.Bhai,bawa2 lh membaca Surah Al Hujarat ayat 6.Jgn nk suruh org bertaubat je pandai.Hukum hakam tolak tepi.

amrayy lensa said...

Anonymous lu fikir baik2, yang memfitnah tu ular yg dipelihara oleh Anwar Ibrahim sendiri.! Belajarlah dari kesilapan yg telah Anwar Ibrahim buat..Adakah kafir lahanat yg pernah Anwar percaya selama ini berjuang untuk dia atau penyokong2 dia secara iklas selama ini? Buka mata bro.!! Jangan pisang berbuah 2x, yg terima padahnya bangsa melayu dan agama islam juga bro.!

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!