Thursday 12 December 2013

NKP @Azwanbro Tak Profesional, Guna Blogger Macam Lampin Pakai Buang! @khairykj



Gua bengang dengan sikap pegawai Naib Ketua Pemuda UMNO Khairul Azwan yang melayan blogger seperti lampin pakai buang. Pagi tadi pegawai NKP menjemput gua untuk membuat liputan mengenai satu yang dihadiri oleh Khairul Azwan di dalam program Nelson Mandela Remebered - Tribute & Celebration Of Madiba's Life di KLCC.

Panggilan tersebut meminta gua hadir dalam program tersebut untuk merakam ucapan dari Khairul Azwan, gua tanpa banyak tanya terus hadir di KLCC seawal jam 12.00 tengah hari. Tunggu selama dua jam barulah NKP Pemuda UMNO Khairul Azwan dan terus masuk Dewan tanpa menandatangani buku memperingati Nelson Mandela.

Gua tak kisah dia lewat hadir, cuma selepas selesai kerja merakam ucapan dari NKP dan tamat program tersebut. NKP serta pegawainya terus meninggalkan gua terkapai-kapai di dewan tersebut. Inilah bodohnya NKP serta pegawai yang berlagak sombong melayan blogger ibarat lampin pakai buang.

Apa pun gua tetap jalankan tugas gua, di bawah adalah gambar-gambar NKP Khairul Azwan Harun di dalam program tersebut :






















P/S : Lain kali jemput blogger bersalaman la jangan berlagak sombong. Bukan besar sangat duit RM200 bayaran utk gambar dan rakaman bro. Betul la org cakap lu ni sombong macam beruk elok panggil Azwanberuk! Nothing personal just bussiness macam kata sahabat blogger aku.

No comments:

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!