Sunday 8 December 2013

KENYATAN IBDILAH ISHAK PENGERUSI BIRO MEDIA BARU (BMB) YANG MENYINGGUNG PERASAAN PENGAMAL MEDIA BARU

LU FIKIRLAH BROO.!!

2 kenyataan yang dikeluarkan oleh beliau telah mendatangkan kemarahan kepada blogger dan facebooker yang bersekang mata demi mempastikan kemenangan BN dalam PRU13 lalu. Ini kenyataan pertama yang dikeluarkan oleh beliau yang melambangkan tahap KEBEBALAN melampau beliau.
" Kita rasa satu kesilapan kerana membayar blogger, kalau tak dibayar mereka akan hentam kita pula. Sekarang BMB akan cari sukarelawan yang sanggup berkhidmat pada parti secara sukarelawan tetapi mereka tiada platform"

Adakah si mangkuk hayun ni tahu berapa ramai Facebooker, Blogger, Youtuber bukan mengharapkan duit UMNO untuk membantu UMNO? 

Ini pula kenyataan kedua yang dikeluar si bahalol ini, yang pastinya melambang tahap otak singkat seorang Pengerusi Media Baru Pemuda UMNO.
"Kita akan perluaskan media maya, INSTAGRAM, twitter merupakan saluran untuk kita menyebarkan maklumat. Dan kita harap selepas ini, pengamal media maya tidak sibuk berpolitik sangat. Kita kena tunjuk pada rakyat, UMNO bekerja. Sebab kalau pembangkang hentam pun, rakyat akan tak endah sebab kerajaan buat kerja "
AMRAYY

1 comment:

I am just a doctor said...

assalamualaikum..
jom layari blog sy
http://doktorjourney.blogspot.com/

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!