Thursday, 26 September 2013

VIDEO ISTERI MAT YO PEMAIN BOLA SEPAK NEGARA MINTA MAAF..LAWAK DOL.!!

Ini pengajaran pada isteri Mat Yo, supaya lebih peka pada undang-undang dan menghormati orang-orang tua.!! Cuba orang tua tu bapa lu, mesti lu pun berangin satu badan..Jangan ingat orang miskin senang dihina dan dicerca..!!Moral dari peristiwa ini jika kita menghina orang, tuhan bagi cash sekejap jer, 1 malaysia sedang melihat isteri pemain bola sepak ini Mat Yo dengan pandangan hina.!!
Lu pikir lah bro..!!


 Kepada Mat Yo, Lu kasi sekolah sikit kat bini lu, supaya hormat sikit orang tua.!! Jangan sampai mak lu sendiri nanti bini lu tak hormat satu hari nanti, baru nasi dah jadi bubur, baru nak menyesal.!!
AMRAYY

1 comment:

Agung Martalingga said...

agak sedikit bingung bahasanya.
pakai lu gua tapi pake bahasa melayu.
jadi kurang mengerti bro :)