Wednesday 14 August 2013

Berhari Raya Di Kampung Bersama Keluargaku Di Negeri Sembilan


DI HARI RAYA INI GUA NAK UCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG GUA..!! KAWAN-KAWAN YANG RASA NAK DATANG RUMAH BERAYA, PINTU SENTIASA TERBUKA BAGI SESIAPA YANG SUDI.!! YANG TAK SUDI TU GUA NAK BUAT MACAM NER LAGI, PENAT DAH GUA CALL DAN SMS, SURUH DATANG, TAK JUGAK DATANG.!!
CERITA PANJANG PUN BUAT MAKAN HATI GUA JER, LU LAYAN JERLAH GAMBAR DAN VIDEO UNTUK RENUNGAN KITA BERSAMA.!!

 Malam raya pertama gua panggang kambing, yang gua beli kat kakak gua, sebab kakak gua ni bela kambing.
kambing ni kecil jer, gua beli cuma rm300 jer, jadilah makan ramai-rami dgn keluarga.hehehe

 Ini mak dan kakak gua sedang siapkan guali arnab.


 orang rumah sempat berposing..hehehehehe
 Ini adik gua yang bongsu no.14


 Ini  gambar gua beraya kat rumah abg sulung gua di Pasuh 3


 Ini gambar gua kat rumah paksu gua di Serting Negeri sembilan








 Ini kat rumah Pakcik gua sebelah arwah abah.

 Ini anak-anak pakcik gua. Yang baju hitam tu pernah masuk Master Chef.


 Selepas kepenatan beraya gua dan abg ipar, bincang tentang camera..hahahahaha



 Gua dan keluarga sedang makan kambing bakar beramai-ramai..hehehehe

 Ini semua anak saudara gua, tapi belum semua ada sebab ada yang dah balik.




AMRAYY

No comments:

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!