Tuesday 9 April 2013

GAMBAR SUASANA CERAMAH PAKATAN RAKYAT DI BKT.ANTARABANGSA YB.AZMIN ALI, YB. ZURAIDAH DAN RAMAI LAGI.


Sorry bro semua,aku lambat up semua gambar ini sebab masalah internet yg macam sial selama ini..Aku sdg cuba up segala gambar dan video yg aku tertinggal selama ini..Buat masa sekarang aku bergerak sendiri..Aku tidak berkerja dgn  ''BroApa'' so apa yg aku publish jika sama itu adalah cara kebetulan, kami berada di tempat yang sama..Lagi satu kalau ko orang marah sekalipun dgn dia (BroApa) kerana tidak menjawab coment2 ko orang jangan tanya aku, sebab aku bukan assistanse dia..Aku ,aku punya hal, Dia (BroApa), Dia punya hal..
So kat bawah ni gambar2 yg ko rasa boleh layan ko org layan bro...!!!
 Lepas-Lepas ni segala program yang aku hadir mahupun dari mana2 parti politik, aku akan cuba up secepat yang boleh..!!

 Ketibaan orang-orang kenamaan

YANG AKU NAK TANYE KAT ORANG UMNO, KENAPA MEREKA NI TIDAK DIKAWAL KETAT OLEH PEGAWAI2 PERIBADI?? AKU MUDAH MENGAMBIL GAMBAR MEREKA TAMPA HALANGAN DITOLAH DAN DISIKU.
LU FIKIR LA BRO..!!

 YB Zuraidah




























Ketua Cabang Bukit Antarabangsa


























AKU TAK PERNAH TENGOK KEADAAN SEBEGINI BILA AKU HADIR DALAM PROGRAM UMNO
LU FIKIR LA BRO..


















 Kebetulah calun ketua wanita UMNO Liza Abdullah bkt Antarabangsa minum dgn rakan2 UMNO yg lain



 Orang Kanan Azmin Ali, En.Kamri beramah mesra dgn orang2 UMNO Bkt.Antarabangsa.
Rupa2nya mereka ni semua spoting. Macamtulah yg kita harapkan, walaupun berlainan fahaman politik hubungan profisional harus ada pada setiap individu itu..
Syabas semua..!!!








YB jangan tido lak sebelah gua..!!hehehehheh










 YB Zuraidah sempat menyambut hari jadinye yang ke 17 tahun..
heehehe..





 Selamat Hari Jadi YB





























 Apa yg tersirat bukan sama dgn , apa yg tersurat





















 Tali Biru Bro, Sama dgn warna baju Parti Keadilan
wakakakaka









Biarlah Gambar Bercerita
Lu fikir la Bro..!!!

FOTO BY : AMRAYY


No comments:

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!