Saturday 2 February 2013

SEUMUR HIDUP AKU KALI PERTAMA MENJEJAKAN KAKI DI NEGERI CIK SITI WAN KEMBANG @KOTA BARU KELANTAN


Tak pernah terlintas dalam fikiran aku akan pergi ke Kelantan..Hari ini 1hb Febuari 2013 kali pertama dalam hidup aku yang menjangkau umur 38 tahun aku telahpun sampai kesini..Alhamdulillah.. Perjalanan dari K.Lumpur bermula pukul 9.00am tadi.. Aku juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada"Bro APA" kerana kalau tidak kerana "Bro APA" ntah bila la agaknya aku akan sampai ke sini.. Aku ikut "Bro APA" di atas urusannya yang belum settle disana.. Dibawah ni adalah foto hari pertama aku disini yang sempat aku fotokan. MARI LAYAN DULU..!!!!


"BRO APA"

HOTEL YANG AKU MENGINAP



















































































Ini sahaja yang dapat aku fotokan untuk ko org yang tak pernah pergi Kelantan macam aku, esok aku akan cuba dapatkan gambar yg lebih menarik dari hari ini.

BY BY...



FOTO BY : AMRAYY
















4 comments:

Anonymous said...

brader jual burger tu pakai bmw weh...

Anonymous said...

boringnya takda pub disko

Anonymous said...

BESTNYA, aku pun tak pernah pegi lagi ni... menarik...

Anonymous said...

Kenapa tak ada gambar disko atau gambar ayam serta ibu ayam sebagaimana di ceritakan oleh Kick de fella...

Artikel,Video Dan Foto Mungkin Membantu Anda Dalam Pencarian Maklumat..!!!